Totaalikyllästyminen

Minulla on ollut elämäni aikana paljon unelmia ja tavoitteita, joista varsin ison osan olen päässyt toteuttamaankin. Nyt kuitenkin koen jumittuneeni paikoilleni. Liekkö se tämä ikä, mikä on saanut havahtumaan siihen, että jos haluaa muutosta, on käärittävä hihat nyt, eikä viiden vuoden päästä.

Olen työskennellyt nykyisessä työpaikassani kohta kahdeksan vuotta ja nykyisessä toimessani viisi. Kuluneen vuoden aikana hain useampaa erilaista tointa yrityksestämme, jokaisessa pääsin haastatteluihin asti, mutta en tullut valituksi. Päätin, että kolmas kerta toden sanoi ja että tie eteenpäin on noussut pystyyn. Juurikin etenemismahdollisuudet ja muutokset ovat pitäneet työni mielenkiintoisena.

Olen vähän sattumalta ammattiini päätynyt, enkö koe tämän olevan minulle mikään erityinen "kutsumus". Tällä hetkellä tilanne tuntuu kurjalta, motivaatio on hukassa, stressaan, nukun huonosti, olen jatkuvasti väsynyt ja mietin, ettei tämä vaan ole sen arvoista. Tietenkin hoidan hommani ihan niin kuin ennenkin, mutta se palo ja omistautuminen on hukassa. Minä olen hukassa. Kaipaan muutosta, haluan tehdä jotain aivan muuta.

Katsotaan miten muijan käy!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kasarmin porteilla

Nyt voi aloittaa valmistelut...